EDI - szabványosított interfész a hatékony adatcseréhez
Az üzletben az idő fontos tényező. Különösen a szállítási határidők esetében az időtényezőnek van komoly hatása a költségekre.
Az ügyfelek még gyorsabb kiszolgálása érdekében a HELUKABEL automatikusan rögzíti az ügyfelek internetes megrendeléseit az áruforgalmi rendszeren vagy az ERP-rendszeren (Enterprise Resource Planning) keresztül.
A HELUKABEL árukezelő rendszerének az ügyfelek rendszereivel való összekapcsolásával a szállítási idők drasztikusan lerövidülnek.
EDI (elektronikus adatcsere)
Abban az esetben, ha az ügyfél nem SAP-felhasználó,akkor más megoldást kínálunk: A hatékony adatcserét biztosító EDI szabványosított interfész segítségével az ügyfél rendszere összekapcsolható a HELUKABEL ERP rendszerével. A zökkenőmentes adatforgalom érdekében minden információ átvitele szabvány szerint történik. Ezek a szabványok az EDITEC 3.3 és EDIFACT D96a formátumokkal nemzetközi és iparágfüggetlen dinamikus EDI-szabványok, amelyeket folyamatosan továbbfejlesztenek.
Előnyök
A rendszer használatának előnyei az időmegtakarítás, a gyors feldolgozás és a hibaarányok minimalizálása. Az EDI független a hardvertől, a használt operációs rendszertől és a nemzeti nyelvtől is.
Az EDP szakemberei az ügyféllel együtt minden helyzetre megoldást találnak a gyors és hatékony rendelési folyamat megvalósítására.
Az EDI-vel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban ügyfélként kérjük írjon levelet erre a címre:
edi-customer@helukabel.de
Beszállítóként kérjük erre a címre írjon: edi-supplier@helukabel.de